Hervormingssecten & homo's in D66 (was: vegetarier)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Aug 1 21:21:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aha, rechtse homo's contra vrijzinnig democraten.

Eenmaal de vruchten van de antidiscriminatie verworven, gaat men de
drijfkracht achter de antidiscriminatie in de rug aanvallen. Dat zijn ook
de bange gedachten van anti-islamisten: eerst krijgen islamaanhangers
vrijheid van godsdienst, waarna per sharia of terreur de handen en
geslachtsdelen worden afgehakt van de vrijzinnige Westerse honden.

Die Andre van Wanrooij uit Breda moet aan de schandpaal. En, zijn handen
vastbinden opdat hij niet nogmaals een bijl kan hanteren. Wat is er van
deze censor alzo nog meer bekend?

hv,u
------