Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

Fri Apr 29 23:35:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>:
>Marc Fluks slaat in zijn enthousiastme wel eens door: als zijn kroegbaas
>tegenover hem wordt doodgeschoten en Hirshi tegelijkertijd op Nova te zien
>is, vermoedt hij al een causaliteit.

 ??

 Ik wees op het feit dat Hirsi Ali een nogal geilt bij het beeld vermoord
 te worden terwijl dat soort dingen dus ook echt gebeurt. Tamelijk weer-
 zinwekkend dus. Meer niet.

 Die moord was trouwens de nacht nadat Hirsi Ali op de TV was en ik hoorde
 het pas de volgende dag. Het beeld klopt dus sowieso niet.