Borsele

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 29 21:57:04 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Het blijft lastig. Nu is er Borsele. We zijn faliekant tegen openhouding, en
Boris II zei dat nog deze week met zoveel woorden. Over niet al te lange
tijd zal blijken, dat openhouden de enige serieuze optie is, ik verwijs maar
even naar Hans Glaubitz, en D66 heeft alweer pragmatisch dan wel
opportunistisch zichzelf verloochend.

Groet,

Tjerk