Wouter Bos / Ongelijkheid vaker accepteren

Fri Apr 29 12:59:35 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mooi te lezen, Bart,

Zowel het verschil tussen PvdA/Wouter Bos met SP en GL en vakbonden, als
zijn regeringsvormingswijze. Zou heel goed zijn slechts een akkoord op
financiele hoofdlijnen,
en verder een eigen regeringsprogram van (door het parlement) gekozen
ministers, die meerderheden daarvoor nodig hebben en moeten vinden. Bijna
het door D66 voorgstane model, maar dan nog zonder rechtsstreeks gekozen
minister-president.

Fritz