[SPAM : SUSPECTED LOW] Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

HESSE Eelco EHesse at EUROPARL.EU.INT
Thu Apr 28 14:06:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Original Message-----
From: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] On Behalf Of Dr. Marc-Alexander Fluks
Sent: 28 April 2005 12:51
To: d66 at nic.surfnet.nl
Subject: [SPAM : SUSPECTED LOW] Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De volgende krant kwam een minuutje geleden binnen...
   http://www.adnki.com/index_2Level.php?cat=Politics&loid=8.0.158576811&par=0

Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen: SIGNOFF D66 Het on-line archief is te vinden op: http://listserv.surfnet.nl/archives/d66.html
Het Referendum leeft blijkbaar toch....Hoewel ik mijn brood verdien bij de EU, was ik eerlijk gezegd van plan tegen te stemmen: inderdaad, dit wordt door de Hoge Heren de burger door de strot geduwd. Bedenk trouwens dat een ja-stem de ondergang (of liever verwatering van de EU) enog eerder dichterbij zal brengen. Met een eigen buitenlands beleid en een groot ego dat voor Condoleeza Rice niet onder wil doen, zal de EU proberen de dictatuur van Lukashenko onderuit te halen, dat leidt to een omwenteling in Moinsk en, hup, ook Wit-Rusland krijgt uitzicht op toetreding. Turkije als lid betekent dat je je ook met de buurlanden moet gaan bemoeien (syri"e, Irak, Iran); Mario Soares heeft al gepleit voor toetreding van Kaap Verdi"e (waarom ook niet ? De helft van de bevolking is al in Lissabon, Rotterdam of Luxemburg); Spanje heeft twee steden in Marokko, de Marokkananen in West-Europa moeten gepaaid worden, dus: hup, Marokko (uitzichten op) lidmaatschap; enz. enz. Jerome Heldring heeft het in NRC-Handelsblad al eens voorspeld: zo gaat de EU aan eigen succes ten onder...