Trouw poll: EU-Grondwet

Wed Apr 27 23:08:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dik <geensloof at YAHOO.COM>:
>Wie betaald er voor die JD-CarVan en de bijkomende
>kosten? Idealistische JD'ers?
>LOL

 Ja. (Het is geen grap, het is serieus). De voorzitter van de JD was
 er bijzonder trots op dat hij die caravan voor een zacht prijsje op
 de kop wist te tikken.

 Hij wist ook precies waarom hij voor de Grondwet was. Ik snapte er
 weer 's geen bal van want ook ditmaal werd er van alles bijgehaald
 dat er niets mee te maken heeft. Iets in de trant dat men 'voor de
 toekomst' is en zo.

 Al die voorstanders begrijpen niet welke tegenkrachten ze met hun
 arrogantie oproepen. De tegenstanders van de Grondwet hebben geen
 argumenten nodig want de voorstanders ZIJN het argument.

 Ik ben dan ook nogal in m'n nopjes dat Aso zich gaat inzetten om
 het referendum 'tot een succes' te maken... Ze graven op die manier
 mooi hun eigen graf.   :-)

 Marc Fluks, Amsterdam