Trouw poll: EU-Grondwet

Dik geensloof at YAHOO.COM
Wed Apr 27 22:56:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,
Das denk ik een deel van het probleem. Een Grondwet
kan niet (eenvoudig) veranderd worden. Hence the
name!En een Grondwet van 500 of meer pagina's is
helemaal geen Grondwet. Dit is een onhandelbaar en
bijna niet te amenderen bijbel met een "stok der
machtigen" achter de deur.
BTW
In de bijbel komt de straf gelukkig pas na de dood...

--- Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>

http://mail.yahoo.com