d'66 tegen

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Wed Apr 27 07:02:00 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klinkt goed, en is begrijpelijk, maar er is ook zoiets als imago.
En dat ligt nu aan diggelen.
We hebben al de naam te zwabberen en nu dit.
Het NOS journaal van 18:00 uur gezien?
"Dittrich"
"Tegen"
Net dit fragmentje wordt uitgezonden! Niet hoe een meneer Cörüz stemt om
maar iets te noemen.
Een zinloze stem op dit moment is misschien op de lange termijn zinvol
gezien de verkiezingen straks

Glenn Mellonius
Een ons komedie is meer dan een kilo verstand.