d'66 tegen

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Wed Apr 27 00:02:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In dit geval zou het zo niet hebben gewerkt, Frans. We zouden onze handen
hebben schoongewassen, maar juist omdat het hier om een heldere afspraak gaat
uit het regeerakkoord (er zijn zoals je weet niet zo veel afspraken, maar dit
is er wel één van), zouden we door afstand hiervan te nemen onze invloed
juist hebben beperkt in plaats van vergroot of behouden.
En omdat we hetzelfde doel hebben -zo veel mogelijk mensen betrekken in een
humane uitkomst van dit asieldrama- gaan we hier echt voor het resultaat, niet
voor het gebaar.