Pechtold <> Donner

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Apr 26 11:40:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is nu exact wat ik tegen Europa heb en tegen dus ook de grondwet ervan.
Overal mee verschuilt men zich achter Europa als het zo uitkomt. Nu weer de
uitlaatgassen en de drugs.
We mogen niet bouwen en zo ivm het milieu dus kunnen we de accijnzen
verhogen. Niemand hoor je over het milieu in bijv. Parijs, Londen, Milaan,
om er maar wat te noemen. Nee hoor, het gaat alleen over onze steden, we
bouwen de randstad dicht waardoor er meer en meer auto's komen aldaar en
vervolgens mogen de mensen op het platteland de hogere accijnzen gaan
betalen.

Overal wordt het Europa bij aangehaald als excuus om dingen te doen, ach en
wee, want we kunnen niet anders. Overal krijgt Europa de schuld van en
tegelijk roept men dat we er voor moeten zijn.

Ger