De zeer kromme WAO-regels

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Apr 25 08:10:41 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Dik, maar het was toch ASO die al die regels ging afschaffen zoals men
riep, en niet nog veel ingewikkelder maken zoals men nu doet.
En waar staat dat je niet mag bijverdienen? Dat mag hoor, alleen wordt er
zwaar misbruik van gemaakt door het UWV om mensen daardoor flink te pakken.
En ik heb het speciaal over mensen die 50 zijn geweest, dat is de grens die
ASO heeft gesteld. Als je jonger bent en in de WAO dan moet je nu bijna aan
de laatste nagel van je doodskist zijn. Zolang je nog een pink kan bewegen
kan je ook werken, zegt ASO.

Ger

PS: gelukkig zijn we het wel eens over de naam ASO.