Vanavond in Zembla

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Apr 25 08:04:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, het gaat niet aleen over de mensen die het nu overkomt.
Mensen die nu elke dag hard moeten werken voor hun centen moeten aan het
eind van de maand eens op hun salarisstrookje kijken wat er wordt ingehouden
aan WAO-premie en zichzelf dan beseffen dat het iets is waar je dus voor
betaald en zo goed als onbereikbaar is. Zoeits als een verplichte
autpverzekering maar dan ook voor de mensen die geen auto hebben.

Ger