Prijsstijging door de euro

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Apr 20 12:19:15 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat moet je aan die mensen vragen Martijn. Ik zie alleen de grote getalen
aan gele kentekens die daar altijd staan. En gemakszucht zal wellicht ook
meedoen.
Hier om de hoek is ook een Plussupermarkt en daar komt de hele wijk ook
regelmatig. Wij ook als we even wat nodig hebben maar de grote boodschappen
rijden we even voor verder.

Ger

Nederland