ASO schaft huidige AOW af

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Apr 20 07:01:04 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Even een zin eruit gehaald wat ik zo vaak hier maar ook door anderen hoor
zeggen
Nooit hoor je erbij zeggen wat die schilders dan maar moeten gaan doen.
Net zo makkelijk als er nu tegen afgeschatte WAO-ers wordt gezegd, och, dan
ga je toch gewoon werken. Wat waar?
Net zo simpel als er door Balkenende wordt gezegd dat we de mensen meer
kansen geven door ze de uitkering te ontnemen. Kansen, waarop, wanneer en
waar?

We stellen steds meer eisen aan mensen, diploma's, opleidingen etc,
waarvoor, om dadelijk allenmaal tegen het minimumloon gaan te werken omdat
de Polen goedkoper zijn? Laten we dan ook maar niet meer investeren in het
onderwijs, op die manier heeft opleiden toch geen enkel nut meer.
Martijn wil al goedkope ICT-ers gaan halen, gaan de Nederlandse ICT-ers maar
tomaten plukken? Waarom opleiden dan?
Dure opleidingen betalen zodat ze maar wat anders moeten gaan doen?

Ik volg het even niet meer hoor.

Ger