ASO schaft huidige AOW af

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Apr 19 11:25:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lekker zeg wat je wil, maak het legaal en laat de Polen maar werken en alle
lasten afdragen.
En de rechten die ze er mee opbouwen? Jammer dan voor ze?
Laat de Polen maar misbruikt worden en de Nederlander maar thuis zitten?
Ze mogen van mij hier best werken maar dan wel tegen onze normen en
maatstaven. We hebben hier vele jaren gewerkt om een bepaalde welvaart op te
bouwen en die moeten we nu maar even laten afbreken door Europa, omdat we de
welvaart van de armere EU-landen moeten opkrikken?
We laten de oudere mensen maar in de verpleeghuizen liggen met te weinig
voedsel en uitgedroogd omdat de EU zo van belang is. We schoppen zieke
mensen aan het werk omdat de EMU-norm gehaald moet worden.
Natuurlijk wil ik het systeem ombuigen en de mensen die vele jaren keihard
hebben gewerkt een fatsoenlijk oude dag waarborgen, naruurlijk wil zieke
mensen voorzzien van fatsoenlijke zorg.
Welvaart kan en moet je ook afmeten aan hoe we omgaan met de oude en zieke
mens toch?

Ger