Toch maar weer de EU-grondwet, referenda, bestuurlijke vernieuwing was Re: ASO schaft huidige AOW af

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Apr 18 04:53:41 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Henk Elegeert
Als die Euro

>Kijk Mark, en zit nu niet hier precies het licht tussen jouw
>en mijn stellingname? Jouw en mijn democratie?
>
>Ik wil van de regenten politiek af, en jij wilt hen slechts
>verwijten maken.

Belachelijk. Hoe kom je daar nu bij? Een onzinnige conclusie uit
bovenstaande en gezien mijn regelmatig terugkerende pleidooien voor
directe democratie op deze lijst, waar jij bovendien regelmatig op
reageert, zou je ook beter moeten weten. Ik verwijt niet slechts, ik kom
regelmatig met voorstellen om het systeem fundamenteel te wijzigen.
Waarom wil je het toch zo graag met me oneens zijn?

Groeten,
Mark Giebels