De (gekozen) burgermeester

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Apr 17 18:34:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> I now, maar ik reageerde op de zin erboven.
> De democratie sloot niemand uit Henk en sluit niemand uit, na ASO weer
> hopelijk.

Een naar experiment, idd en waarvan de gevolgen nog lang
door zullen dreunen. Is er (nog) wel perspectief na ASO,
Ger? De Tweede Kamer, vol met vertegenwoordigers, zijn wel
angstvallig stil hoor. Als er werkelijk alternatieven zijn
zouden hun die juist aan het kabinet voor dienen te houden,
lijkt me. En niet alleen het kabinet, maar zeker zo
belangrijk, dat men (kiezer/burger) weet dat er ook
daadwerkelijk alternatieven zijn.

> om
> niet.

> Waar niet geluisterd wordt is de effecientie ook ver te zoeken toch?

Ook eens. Dat is immers voorwaarde voor welke mogelijke
oplossingen van welk probleem dan ook.

Henk Elegeert