Kwaliteit voorlichting Aso erbarmelijk slecht

Sat Apr 16 15:16:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 http://www.grondweteu.nl/samenvatting:
>De Europese grondwet in het kort (volledige tekst)
                      ^^^^^^^^^^^  ^^^^^^^^^
                                 ??

 http://www.grondweteu.nl/samenvatting_artikel/310
>Het parlement wil graag de mening horen van zo veel mogelijk Nederlanders.
               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Dat betekent een zo hoog mogelijke opkomst.
              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
                                   ??

 http://www.grondweteu.nl/samenvatting_artikel/310
>In de afgelopen vijfendertig jaar is de Europese Unie gegroeid van 6 naar
>25 lidstaten.   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
                 De Europese Unie bestaat geen 35 jaar.

 http://www.grondweteu.nl/samenvatting_artikel/310
>Europese landen kunnen met de Europese grondwet beter samenwerken aan
>onderwerpen als criminaliteit en terrorisme,          ^^^^^^^^^^^
                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 Een Freudiaanse verspreking, hoop ik ?

 http://www.grondweteu.nl/samenvatting_artikel/310
>Alleen maar goed nieuws?

 Hahahahahahahahahaha...

 http://www.grondweteu.nl/eu_fabels
> [...]
>Fabel 3: Nederland verliest aan invloed door inperken vetorecht
>Fabel 4: Nederland verliest een eigen EU-commissaris met stemrecht
>Fabel 5: Nederland verliest haar eigen identiteit
>Fabel 6: De grote landen gaan overheersen dankzij de grondwet. Nederland
>         als klein land heeft straks niks meer te vertellen in Europa
>Fabel 7: Een stem tegen de grondwet is een stem tegen Turkije
>Fabel 8: De grondwet is asociaal
>Fabel 9: De grondwet is dieronvriendelijk
>Fabel 10: Europa wordt militaristisch: er komt een kostbaar Europees leger

 Hoe komt men erop ? En wat een taalfouten !

 In die trant weet ik er ook nog wel wat...
 Fabel 1: De grondwet is een dun, overzichtelijk, boekje
 Fabel 2: De Nederlandse taal wordt afgeschaft
 Fabel 3: De Euro wordt afgeschaft
 Fabel 4: De grondwet schaft 'Straatsburg' af
 Fabel 5: Elk voordeel hep z'n nadeel

 http://www.grondweteu.nl/vraag_en_antwoord#antwoord405
>Wat doet de Europese grondwet aan epidemieen zoals SARS?

 Opnieuw: hoe VERZINT iemand zoiets ?

 http://www.grondweteu.nl/vraag_en_antwoord#antwoord457
>Deze mogelijkheid is voor het eerst opgenomen in Europese grondwet.
                      ^^^^^^^^^^^^^^           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
                                    ??           ^^ de ?
                      Kon het dan eerder ??

 http://www.grondweteu.nl/vraag_en_antwoord#antwoord475
>Wat gebeurt er als Nederland de Europese grondwet niet goedkeurt?
 Antwoord:
>als in november 2006 niet alle landen het verdrag hebben goedgekeurd
>komen de lidstaten bij elkaar om de dan ontstane situatie te bekijken

 Hahahahahahahahaha...

 Wie na het lezen van deze minkukel-teksten nog voor deze ramp is, moet
 maar in het Europese parlement gaan zitten...

 Bij deze dank ik Aso voor z'n steun aan het verwerpen van deze infantiele
 grondwet.