referendum (was iets met aso of so)

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri Apr 15 20:47:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:
<...>
> De
> prominente woordvoerders op deze lijst lijken allen tegen, maar op
> geheel
> verschillende gronden en, inderdaad, veelal geheel los van de
> zometeen bij
> het referendum voorliggende vraagstelling. Ik ben heel nieuwsgierig
> wie
> tegen zal stemmen en waarom.
>
> Dus, lijsters kom op en geef uw stemverklaring!
<...>

Tjerk,

Ik weet niet of ikl voor jou wel 'prominent' genoeg ben en zo, maar als je
goed hebt opgelet heeft er enige tijd geleden ook al een debatje over het
verdrag (zoals ik het hardnekkig zal blijven noemen) gewoed.
En daarin heb ik mij ondubbelzinnig vóór verklaard, op gronden die verband
houden met de inhoud van dat verdrag.

mvg,

Martin Lentink