Verzopen in de Rubicon

Dik geensloof at YAHOO.COM
Wed Apr 13 23:04:14 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

knipknipknip

Bart,
De uitdrukking "moral highground" geven me dezelfde
rillingen als "healing process" of "stukje medeleven"
Nietszeggende psycho-babble..
Als je gelijk zou hebben met "Be Yourself is precies
wat DE Leden gedaan hebben", dan staat D66 er niet
alleen democratisch gesproken droevig voor.

lenny

Make Yahoo! your home page
http://www.yahoo.com/r/hs