Hirsi Ali

Fri Apr 8 15:00:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Zou het heelal dan toch leeg zijn, Marc?

 Henk, ik vrees van wel, afgaande op het onderstaande...

 * Deze week wees je [ben jij nou voor Hirsi Ali of niet ?] op een link
   tussen Hirsi Ali en de Contact Groep Islam.
 * Ik liet zien dat dit het CGI de groep van Hikmat Mahawat Khan is...
      http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0504&L=d66&X=&P=15972
   ...en dat deze meneer een vreselijke draaikont is...
      http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0504&L=d66&X=&P=16065
 * Hikmat Mahawat Khan komt ook als draaikont voor in de VPRO-gids van
   volgende week (#15, pagina 14, kolom 1 en 2) in een stukje over Inge
   Diepman die op 24 februari 2005 in B&W Hikmat Mahawat Khan te gast heeft
   in een uitzending over de Al Fourqaan moskee. Citaten uit de VPRO-gids:
      "Als Khan terugkrabbelt en liever niet meer met z'n citaat geconfron-
      teerd wil worden (...)  reageert Diepman (...) 'Maar dat deze moskee
      een "rotte plek" is hebt u dus niet bedoeld?' (...) Een fijne kluif
      voor voorlichter Neijgar is de vaststelling dat 'diverse foute types
      uw moskee bezochten. Zoals drie 9/11 kapers, twee leden van de Hof=
      stadgroep... Zit daar niet een luchtje aan?'"

 Kijk, hiermee werkt Hirsi Ali thans samen.
 Snap jij het, snap ik het ?

 Eigenlijk wel zo geinig, dat gedraai...   :-)