Zojuist aan dood ontsnapt... (deel 2)

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Fri Apr 8 00:09:14 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien is het nuttig om eens zelf echt een kijkje te nemen in een
gevangenis.
Toevallig kan dat. De gevangenissen houden een open dag op 14 mei 2005.
Reserveren kan nog op http://www.depoortgaatopen.nl/
Je moet wel heel erg snel zijn.
Ik wou met 2 personen gaan. Voor 1 persoon is het gelukt, terwijl ik bezig
was met de 2e persoon was die al weggekaapt en is de betreffende gevangenis
volgeboekt.

Wat mij verbaast:
In de randstad was alles binnen de kortste keren volgeboekt, maar Almelo,
Doetinchem, Heerhugowaard, Hoogeveen, Krimpen aan de IJssel, Leeuwarden,
Veenhuizen, Zutphen, Zwolle hebben nog plaats zat.
Hebben mensen in die contreien helemaal geen interesse?

Glenn Mellonius
Haarlem.