Asielzoekers in Winterswijk

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Apr 6 07:25:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik zie de mensensmokkelaars als de veroorakers van de ellende. Het is
> niet doordat de wereld er zoveel veiliger op is geworden dat er nu
> zoveel minder mensen naar Nederland komen.

We moeten dus met de slachtoffers van de smokkelaars omgaan zoals dat nu
gebeurd omdat we de smokkelaars aan willen pakken.
Zoiets als, we schieten de potentiele slachtoffers van een moordenaar doos
om te zorgen dat hij niks meer te moorden heeft?

> In hoger beroep begrijp ik, nadat in eerste instantie negatief is
> geoordeeld.

En terecht, denk ik, als je weet hoe de IND werkt.

> Ja, daar ben ik het wel mee eens. Maar als het nou zo zou zijn dat zo'n
> aanpak veel anderen tegenhoudt om ook z'n onzalig avontuur te starten
> (en daar lijkt het wel op) dan is het netto resultaat toch nog positief,
> en niet alleen voor ons land, maar ook voor de potentiele (economische)
> vluchtelingen. Alleen de mensensmokkelaars gaan er op achteruit.

Gewoon mensen desnoods laten verhongeren of anderzins als voorbeeld. Kijk
uit mensen, kom niet naar Nederland want dat kost je je leven.
De moordadige regeringen in je eigen land zijn minder gevaarlijk als
Nederland.
In Nederland laten we de mensen in verpleeghuizen nog verhongeren of
verdrogen dus asielzoekers kunnen hier niks van verwachten.
Nederland als bananenreplubliek dus.
Dat is wat je voorstaat?

Geef mijn portie dan maar aan fikkie.

Ger