onterechte zelfgenoegzaamheid

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Apr 5 02:40:41 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris,

Je schreef (sorry dat ik de rest van je verhaal wegknip)

>Ik zat zelf in de van gogh-zaal en daar was het echt close.
>Kennelijk in de grote zaal wat anders. Maar dat nog 30-40 procent tegen
>heeft gestemd is een signaal...... De fractie moet dat ter harte nemen
>en daarmee aan de slag gaan.....

Is je het niet opgevallen, hoe snel de voorzitter van de stemcommissie (
Henk Bleuming) tot zijn conclusie kwam, dat de motie was aangenomen: ik
geloof nooit dat hij de uitkomst in de Van Goghzaal meegenomen heeft.

Ik heb voor gestemd, maar ik denk met jou inderdaad, dat er wel wat gebeuren
moet, al in Nunspeet over 6 weken, maar wel om heel andere gronden dan een
enkele moreel defecte republikein hier meent te moeten stellen.

Groet,

Tjerk

En: nait soez'n!