onterechte zelfgenoegzaamheid

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Apr 5 01:31:18 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Glenn, zo werkt het natuurlijk altijd met reclamecampagnes, je bereikt
> maar een klein percentage van de doelgroep. Maar voor een kleine partij
> als D66 kan dat een grote invloed hebben. Daarbij, het feit dat de paus
> op sterven lag, heeft vast en zeker net iets meer mensen doen besluiten
> op de zaterdagmiddag eens de TV aan te zappen.
>
> Anyway, misschien valt het tegen, maar het was een unieke kans en ik had
> het idee dat het behoorlijk positief overkwam op TV. Dus wie weet.

Het was in elk geval eens een variant op het thema dat het
slechts om politieke partij belangen zou gaan.

Er viel veel kritiek te beluisteren en ook binnen de partij
wordt er verschillend gedacht over de te varen koers.

Zo'n debat/discussie is goed. Ik hecht erg aan bestuurlijke
vernieuwing, omdat ik via die weg vele mogelijkheden zie die
de invloed van de burger bij zowel politiek als bestuur bij
de politiek kunnen versterken.

Daartoe moet de huidige cultuur kritisch worden onderzocht.
Het nodoge denkwerk worden verricht hoe Nederland in een
moderne  democratische vormgegeven structuur alle belangen
weer op de voorgrond te krijgen. Een die perspectief en
voortgang brengt en die niet blijft hangen op onduidelijk
onzuivere procedures.

Henk Elegeert