onterechte zelfgenoegzaamheid

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Apr 4 20:35:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn, zo werkt het natuurlijk altijd met reclamecampagnes, je bereikt
maar een klein percentage van de doelgroep. Maar voor een kleine partij
als D66 kan dat een grote invloed hebben. Daarbij, het feit dat de paus
op sterven lag, heeft vast en zeker net iets meer mensen doen besluiten
op de zaterdagmiddag eens de TV aan te zappen.

Anyway, misschien valt het tegen, maar het was een unieke kans en ik had
het idee dat het behoorlijk positief overkwam op TV. Dus wie weet.

Groeten,
Mark Giebels