Internet vs. D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Apr 1 10:35:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik kan me nooit aan de indruk ontrekken dat Ger
> eigenlijk pufda'er is. De Pufda laat een discussie
> groep zoals dit NOOIT toe. Sterker nog het is niet
> zolang terug dat je met geen mogelijkheid, zonder lid
> te zijn van die club, een boodschap kon achterlaten op
> de website..Zelfs niet om je support te geven.
> Dus niet sociaal en niet democratisch
> De pufda was en is anal retentive in vele opzichten.

Een indruk wil niet alles zeggen DP. Je slaat de plank wel vaker mis, het is
je vergeven.
Je zal het niet gelezen hebben maar ik heb vorig jaar mijn lidmaatschap van
de PvdA opgezegd. Sterker nog, de laatste keer heb ik helaas op D66 gestemd.
Maar van fouten kan je gelukkig leren.

> Dus Ger ga eens probeeren daar wat aan te doen
> inplaatst van je hier druk te maken over D66
> BTW
> Was het niet de pufda die al die zetels verloor toen
> met der Pim? De grote communicator Kok et al zaten er
> naast omdat ze het systeem binnen de partij een beetje
> te goed voor elkaar hadden, en zich helemaal geen reet
> meer van het voetvolk aantrok.
> Als niet D66'er neem ik die partij, met vouten 10x
> over de spruitjeslucht van die Pufda!!

Me drukmaken over D66? Nee hoor, eerder om wat er in dit langzamerhand
asociale landje gebeurt.
Laat de leden van D66 nu maar zorgen dat we morgen de vlag kunnen uitsteken
en dat er een end aan de Balk komt.

> he ik ben et kwijt en jij zit er mee

Waarmee?

Ger