Internet vs. D66

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Fri Apr 1 00:15:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ho ho, zo fantastisch vind ik het akkoord niet hoor,hoewel ik nog hevig
twijfel, zal het niet liggen aan het paasakkoord als ik voorstem..

Over het fakelidmaatschap, ach ja D66 kan er een goed zakcentje aan
overhouden als die fakers weer snel wegwezen.... (of is dit nu een hele
foute gedachte voor een lid van een armlastige partij, die wel heel veel
aardige echte leden rijk is:))

groeten,
Jasper