broncode

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Mon Sep 27 18:27:22 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>:

> Erik

Fritz!

> Dat ik onbewezen acht dat de aarde en God of de broncode niet bestaan
> betekent nou eenmaal niet persé dat ik erin geloof of haar of het bewijzen
> of construeren kan...

Nee.

> Zo simpel is bewijzen uit het ongerijmde zoals Plasterk denkt niet,
> zo simpel bewijzen en construeren uit het gerijmde helaas ook niet...

Aha.

Maar je vond dat Henk - met zijn warhoofddige uitleg waarin hij
werkelijk alles door elkaar weet te gooien (op zichzelf wel een
prestatie natuurlijk) - het zo 'lekker helder' uitlegde.
Dat moet toch voldoende zijn voor een beetje reverse engineering?

En Hein weet weliswaar van zijn gezond niet af - wat hij dan
tracht te maskeren door Schouhamer Immink voor gefrustreerd uit
te maken (Hein's favoriete projecterende stopwoordje) - maar dat
is nooit een beletsel geweest voor commercie - zie Pieper.

Dus heren, aan de slag!

Erik vdMb