broncode

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Sep 27 16:52:20 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Je legt het steeds, ook hiervoor, lekker helder uit, Henk!

Dank je, Fritz.

> Sorry dat mijn gedachten ook (te) veel uitgaan naar veel analogieën  :)

We proberen te achterhalen wat Jan bedoeld kan hebben. Een
'beeld' te krijgen van de essentie van zijn systeem. En ook
ik zoek naar analogieën om aldaar de te kijken wat is
bruikbaar. (hergebruik) ;)

> Zal mijn persoonlijk deformatie zijn, niet alleen door mijn
> afstudeeronderzoek naar kunstmatigeintelligentie en toepassingen...

Ha leuk, wist ik niet. Wel boeiend hoor.
Nee nee, niet die deformatie :) :) ;)

> Wat is de platte digitale representatie van stukjes tekst, beeld en geluid
> en de seriële verwerking daarvan toch primitief,

Eenmaal een 'beeld' bij de werking, absoluut.

 > gek dat die wijze juist
> veelal de norm is geworden in discussies om te begrijpen en niet te
> innoveren,

Voorafgaand aan innoveren dient men het bestaande 'beeld'
'los' te kunnen laten of proberen te laten. Zoeken en
proberen begrijpen welke processen gaande zijn en nieuwe
mogelijkheden zoeken.

Maar ja, dat hoef ik jou niet te vertellen. :)

Henk Elegeert