broncode

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Sep 27 00:28:27 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:
> Maar
> het is niet mijn schuld dat Hein te dom is om aan
> dit soort discussies mee te doen. Ik zou dus graag
> verschoond blijven van zijn persoonlijke aanvallen.

Laat de dommen toch gewoon meedoen aan de discussie. Wat is dat nu weer
dat jullie briljante denkers de middeleeuwse, achtergebleven
gebiedsdelen als Heintje Davids, of de Moslims, willen uitsluiten of
vernederen.  Wij simpelen van geest hebben toch ook onze rechten!

Ik ben daarbij werkelijk te dom om in te zien hoe compressie met het
systeem van Sloot te maken heeft. Ik heb het patent bestideerd, en Sloot
zegt self *niet* te comprimeren, maar vanuit gigantische efficiencywinst
te opereren.

En ook ben ik te dom om te begrijpen hoe u toch iedere keer subject en
object, zender en ontvanger, signifiant en signifié door elkander
klutst. Werkelijk, die brille van u gaat geheel aan mijn domme geest
voorbij.

(Overigens: zálig zijn de simpelen van geest).