broncode

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Sep 26 09:33:13 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Doet mij als voddenman denken aan de verplichte cursus afvalscheiding:
moesten we zelfs bananenschillen leren scheiden van hoedranden...

Overigens valt mij als koopman wel op dat het onderwerp "broncodes" een
mere-a-boire opent. Kennelijk is pronkzucht machtiger dan de bereidheid om
de D66-voorhoede te tackelen. Is deze "draad" niet zelf het referentieframe
voor dit forum?

hv,u
------