Huiswerk voor Hein

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Sep 25 00:29:37 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heb ik effe mazzel dat ik nooit lid ben geweest van PvdA of  een van de
communistjes. Kan Hein in ieder geval daarover niet beginnen te zeuren...

Overigens heb ik als simpele links-liberaal geen bezwaar tegen
pluriformiteit op de universiteiten. Worden de redelijken in ieder geval
gedwongen zich scherp(er) te formuleren - anders worden die ook maar
volvet, nietwaar. Kortom, ik snap de essentie van je kruistocht niet.

Je gevaarlijk naieve,
hv,u
------