Huiswerk voor Hein

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 24 08:41:06 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik het goed heb begrepen is die benoeming voor een aantal jaren van
Scheffer iets waar de PvdA geen bemoeienis meer heeft (misschien is je
ontgaan dat de UvA al jaren geen gemeentelijke universiteit meer is). Een
groot deel van de PvdA is zelfs tegen Scheffer, burgemeester Cohen voorop.

hv,u
-------