Waarom het beter is dat Bush wint....

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Mon Sep 20 11:03:25 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jij tart het noodlot. Misschien heb je gelijk.

Ik volg je redenering. Maar als ik hem aan mijn kinderen zou willen
uitleggen, dan had ik een probleem. En dat is precies mijn probleem. Het is
onlogisch, onrechtvaardig, oneerlijk, onzuiver.

Jij gaat daarom onderhandelen: Kerry is Bush opponent, hij gaat het niet
beter doen, laten we de wereld dan maar verder de shit in laten draaien. Als
het maar erg genoeg wordt, wordt iedereen wel wakker en komt de omwenteling.

Ik vind Bush zo eng dat ik het echt eng vind als die man nog langer aan de
macht is. Angst is een slechte raadgever. Misschien heb je inderdaad gelijk.

Misschien niet

We zullen zien