Waarom het beter is dat Bush wint....

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Sep 20 09:46:23 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> Alhoewel, Kerry antwoorde
> laatst op de vraag waarom hij 40.000 troepen extra wilde, dat hij die
> nodig acht om een eventuele oorlog met Noord-Korea of Iran uit te
> vechten....

Dat bedoel ik. De man is net zo gaga als Bush. Ze ontlopen elkaar niet
zo veel. En áls er dan een volslagen idioot in dat Witte Huis moet
zitten, en die idioot wil zo graag oorlog voeren en chaos verspreiden en
en de wereld naar de Filistijnen helpen, laat het dan maar een Bush
zijn, want die gaat récht op de ondergang af. Kerry gaat langs omwegen,
doet er langer over en dan duurt de pijn ook langer. Ik vrees dat Kerry
  schadelijker is dan Bush.