Waarom het beter is dat Bush wint....

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Mon Sep 20 09:25:18 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sun, 19 Sep 2004 23:33:27 +0200, Hein WvM <heinwvm at CHELLO.NL> wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>... Straks krijgt Kerry nog de straf voor de fouten van Bush: dát is een
slechte zaak.
>4. Na 8 jaar Bush komen de democraten waarschijnlijk met een écht
alternatief. Die four more years kunnen er nog wel even bij, no sweat.

Help!!! Hein!!! Straks zit je naast JPB in het ziekenhuis. Hij met een
ontstoken poot en jij met een ontstoken verstand. Ik kom je wel eens
opzoeken, hoor, dat wel, maar houd dan in vredesnaam je snavel over
politiek:-). Ook al volg ik je gedachtengang best, ik deel je conclusie
niet.

Er zal zeker weinig eer te behalen zijn. Alleen impopulaire maatregelen te
nemen, dus alleen kritiek.

Maar waarom ik het spaans benauwd krijg, van Bush eventuele herverkiezing,
is die aanhoudend dom agressieve bronto houding. De wereld is niet het
gorilla strand van de Apenheul, waar je met imponeren, op je borst
roffelen en om je heen slaan, de boel onder controle kunt houden.

Iedere dag langer Bush, is iedere dag dieper in de shit. Iedere dag nog
wat van zijn agressiviteit, is iedere dag nog meer agressiviteit op deze
aardkloot. Deze negatieve spiraal moet doorbroken worden.