Politieke barometer van deze week

Fri Sep 17 17:38:47 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>
>D66 herstelt een zeteltje en staat op 4.

 En Wilders er 1 af... beide heb ik vorige week voorspeld, trouwens.
 Toegegeven, het was niet moeilijk.

>PvdA, SP en Groenlinks samen nu op 75.

 Ik moet in aandelen gaan...

 Vraag: komt er na dinsdag een klap of geen klap ? Mij lijkt: ja, er
 komt een klap maar geen grote. Eerder het doorzetten van een tendens.
 Het Nederlandse volk wijst voortzetting van deze viespeukerij van de
 hand. De coalitie staat op 63; nog even en de PvdA is groter dan alle
 regeringspartijen samen. Kennelijk is die koers goed...?

 Uit de miljoenennota zou blijken dat de OZB zal voortwoekeren als nooit
 tevoren. Van afschaffing zou beslist geen sprake zijn... kijk, dat wijst
 rechts dus ook af. Wilders zou dus moeten stijgenen dat moet haast wel
 ten koste gaan van de coalitie.