'onze Bert'

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Sep 17 01:28:00 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hehe, 'niet meer horen' is stilte voor de storm, hoor Henk, geen zorgen.

Ha, daar ben je. ;)

Het meest schrok ik nog van deze: "an error occurred while
processing this directive". Je begrijpt, ik dacht wat nu dan
toch? ;)  (Kan er nu wel weer luchtig over doen)

> Ben erg bezig geweest, de laatste dagen, met allerlei
> 'low profile' debatjes (maar wel nodig om te doen), en
> met de voorbereidingen voor Prinsjesdag, Miljoenennota en
> noem maar op.

Het zal een hoop extra drukte met zich mee brengen, ik
geloof je graag.

BTW: wordt het geen tijd voor een naamsverandering?
Miljardennota, of iets dergelijks?

Ik kan in verband met dit kabinet ook wel andere namen
bedenken, maar wacht eerst de officiele presentatie af.
Bovendien moet het dan wel een neutrale naam zijn en een die
wat langer mee kan dan dit kabinet.

 > Journaals gezien vanavond? (Boris over
> onderwijsbezuinigingen).

Yep, heel even in het voorbij gaan ving ik iets op.
Kijk het dadelijk nog even om het echt op me in te laten
werken.

Al (blijde) reacties van de andere fracties? Met name van de
coalitie?

> Wat die website betreft: er wordt hard aan mijn website gewerkt, totaal nieuwe
> layout, nieuwe functies,

Daar ben ik benieuwd naar.

 > een 'echte' website,

Ojee Bert, ik heb net een hele discussie achter de rug over
weblogs en de definitie ervan.

Ik ben dus ook zeer benieuwd hoe zo'n - een 'echte' zeg je?
- website er dan uit gaat zien.

> niet gewoon een pagina van de
> D66-site. Dus ook daarover geen zorg, hoewel het me nog niet was opgevallen
> dat ik totaal 'in error' ben daar.

Dat bedoel ik. Je snapt m'n zorg? :)

> Kortom: ik ben springlevend.

Doet me goed, Bert.