Weird & Norm: Ministeriele begeleidingscommissie Waarden en Normen

Mon Sep 13 10:05:52 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gezien de dagwaarden in de peilingen zal de norm elkaars handje vasthouden
en geen kabinetscrisis en tussentijdse verkiezigen boven alles opgeld
doen...
Het gebrek aan directe verkiezingen van onafhankelijke kandidaten en
regeringsleider zal weer flink gaan doorwerken in de normen en waarden van
het parlement en kabinet...

Fritz