Weird & Norm: Klaas de Vries over teloorgang pragmatisme D66

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Sun Sep 12 17:27:52 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sun, 12 Sep 2004 15:40:49 +0200, Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>
wrote:
Via primaries geselecteerd (dat is namelijk het knelepunt:
>de voorselectie. Dat doet nu de politieke partij).

Ik zit er ook een beetje mee dat je bij individuelen niet weet welke kant
ze op gaan bij een vraagstuk dat niet aan de orde is geweest voor de
verkiezingen. Partijfilosofie of dogma's kunnen juist in de weg zitten bij
het vinden van goede oplossingen, maar ik vind dit toch een probleem. Of
zie ik beren op de weg?