Lage Snelheids Lijn

Fri Sep 10 22:08:02 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>
>We mogen elkaar graag nahuilen en vooral een zwaar beschuldigende vinger
>naar ons zelf wijzen, D66 dus( voor zover op deze lijst nog lid en niet
>monopolitiserend bezig met schimpscheuten op Bert Bakker, Koeke Bakkers
>zijn er overal),

 Niet door mij hoor... ik vind het juist heel dapper (van de week nog
 opgemerkt, trouwens) dat Bert op deze lijst zit en voor het nodige
 tegengas zorgt. Boris II zat ook op deze lijst maar nu hij gekozen is
 en zo vreselijk bezig met z'n inzichten op Internet te plaatsen, is'ie
 hier dus weg...

>maar het was en niet Paars, dat besloot met de aanleg van deze lijn, en
>zolang hij niet disfunctioneert, is het tamelijk stom om je er op af te
>geven.

 De ellende begon bij Maij Weggen ? (Maar die was toch nog eerlijk ?)
 Wat we nu geopenbaard zien zorden, zou inderdaad wel eens de definitieve
 demasque van Paars kunnen zijn... Paars was niet zo erg als Aso, dat ben
 ik -als je dat bedoeld te zeggen- wel met je eens. Maar ja: zonder Paars
 was Aso er nooit geweest.

 Wordt tijd voor eens een leuk mega-project... Stuk Noordzee inpolderen
 of zo. Kernfusie er onder krijgen (bespaart ons toekomstige oorlogen
 in Midden Oosten om de olie). Gewoon iets leuks, gewoon iets zinvols.
 'Nieuws' staat voordurend voor 'rottigheid'. Waarom niet eens iets
 positiefs ? Is er na de Oosterscheldedam eigenlijk nog wel iets gebeurd
 waar we als Nederlanders trots op kunnen zijn ?