Wim Kok en de Lage Snelheids Trein

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Fri Sep 10 14:29:47 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> ...Wim Kok c.s. en de HSL vanavond alvast in Nova, morgen persoonlijk
> verhoord als PvdA-premier, vanaf ca. 12.00 uur,
> na vanaf 9.15 uur zijn HSL-ministers Annemarie Jorritsma (VVD) en Margreet de
> Boer,
> wanneer komt Netelenbos (PvdA)?

Fritz,

Wim Kok is sowieso al ongeloofwaardig:
Eerst afgeven en trappen tegen "exhibitionistische zelfverrijking" , vervolgens
als commissaris bij KLM, Koninklijke Olie, ING en TPG aantreden.
Als dan Doekle Terpstra in de aandeelhoudersvergadering ING vraagt aan Kok hoe
dit te rijmen valt, staat hij met z'n mond vol tanden.

Ter indicatie: Kok heeft bij Koninklijke Olie in 2003 EUR 27.500
basisvergoeding + EUR 3.500 Committe fees opgestreken. Dit is wel de best
betaalde bijbaan, maar bij ING en TPG zal het niet veel minder zijn.

En dan hebben we het nog niet eens over Tineke Tolpoort, een omhooggevallen
schooljuf die voolgens mij nog niet eens weet hoe je Hogesnelheidslijn
uitspreekt...

Ernst