Betuwelijnen en Wilders e.d.

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Sun Sep 5 08:12:16 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "Fritz van Rikxoort" <fritz at rikxoort.demon.nl>

> Kamerleden plaatsen zelf(s) een direct verband tussen de ongekende
> partijterreur en daardoor het gebrek aan onafhankelijke
> volksvertegenwoordigers... en de rampzalige en dure gevolgen daarvan door
> papegaaienbesluitvorming...uiteraard op losten van dat door partijdwang
niet
> goed vertegenwoordigde vollk zelf...
>
> Zullen we het daarover hebben ipv over de legitimatie van de samenstelling
> en omvang van de willekeurige partijtjesfracties sec?

Als ik lees wat jij de afgelopen dagen hebt geschreven, en Hein, en ikzelf,
dan heb ik de indruk dat wij het op grote lijnen eens zijn. En ik denk velen
met ons, want behalve degenen die de macht in handen hebben en de koehandel
bedrijven, denk ik dat niemand ervoor is dat TKleden aan de leiband van hun
fractie lopen en meestemmen met het één om zo het ander binnen te hengelen.
Het lijkt 'bon ton' om te zeggen dat dit van binnenuit veranderd moet
worden. Ik vind dat een mooie smoes om achterover in je luie stoel te gaan
zitten afwachten. Maar wat dan wel?