Betuwelijn

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Sep 4 06:00:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny eronder...

knipknipknip

>Van Walsem zat van 1998 tot 2004 de
>commissie-Rijksuitgaven van de Kamer
>voor.Volgens hem wilden ambtenaren geen
>inzicht geven in de besluitvorming.Ze
>vonden zichzelf deskundig en bemoeienis
>van Kamer maar lastig,aldus Van Walsem.
>
>De Kamer zou zich veel harder moeten
>opstellen en ambtenaren direct ter
>verantwoording moeten kunnen roepen.
>***********
>
>En zo is het maar net. Hear, hear voor van Walsum. Maar goed, dat pikken
>die regenten in Nederland natuurlijk nooit.
>
>Groeten,
>Mark

Ambtenaren worden ter verantwoording geroepen door andere, meestal
voormalige, ambtenaren...en worden in holland niet bestraft voor
malfeasance...
go figure waarom er nooit iets veranderd in hollandland
Hoe sympathiek Ellen's Vunderink (sp) plan mag klinken er is slechts 1
oplossing en dat zou zijn als de wetten/regels veranderen voor wat betreft
een verkozen Binnenlands Bestuur..
lenny

die het onmogelijk vindt zich in Ms. Giskes gemoedsgesteltheid te
verplaatsen. Wat een drama. Het niet weten van wie hoe wat waar en
waarom.... Ik wens haar heel veel sterkte toe

Hotmail en Messenger on the move
http://www.msn.nl/communicatie/smsdiensten/hotmailsmsv2/