Festival der Opstandelingen?

Antid Oto antid at HOME.NL
Fri Sep 3 23:44:08 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Kees e.a. , ik wil als onverhulde Trotskist best nog een poging
wagen. Daarom doe ik een éénmalig voorstel aan de lijsters om (mits
voldoende animo) te verzamelen op 25 September op het Place du
Martyr in het centrum van Verviers (B) waar een gratis openlucht
festival gehouden wordt tegenover de Spirit of 66. (Les Fêtes de
Wallonie)

Voordelen: a) er hoeft niets georganiseerd te worden b) we omzeilen
de onlangs in werking getreden terrorismewet van Donner ;-)

U hoeft alleen uwzelf mee te nemen. (en evt. een valse snor)

gegroet,
Antid