Betuwelijn

Fri Sep 3 12:04:30 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

PS
Die miljarden weggooiende Betuwelijn waarover het hier aanvankelijk ging was
er zonder die malle fractie- lees partijdwang (al dan niet in het kader van
indirecte coalitievorming ipv direct kiezen van regeringsleider) ook nooit
gekomen...

Individuele kamerleden waren immers simpelweg nooit overtuigd dat er geen
(goedkopere) alternatieven waren en zulke malle regerings- en kamerbesluiten
halen dan nooit een meerderheid.