Opzegging lidmaatschap

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Thu Sep 2 15:17:14 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik heb er geen vertrouwen in dat ik nog aansluiting vind bij de partij. Ik wil niet als een wanhopige en verblinde Don Quijote tegen de partij vechten. Want zo voelt het voor mij. Pechtold reageert bijvoorbeeld ook niet op de mail van Marc Fluks van deze week. 'Den Haag' staat niet open voor kritische partijleden, of alleen voor andere kritische partijleden.

Vanochtend hoorde ik Brinkhorst op de radio. Hij zei precies wat ik wil horen. Er komt een nieuwe LPF, daar moeten we klaar voor zijn. Wij moeten op zoek naar kritische mensen. En zelfs indirect bedekt over een andere lijsttrekker.

Maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

Ellen