Buttiglione en liberalen (was een andere vreselijke titel)

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Sun Oct 31 13:40:38 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Toen heel Nederland viel over de plannen van dit kabinet, kwam op de D66-site een stuk over een actie van Lousewies die zich druk maakte over ongewenste telefoontjes van bedrijven die van alles en nog wat wilden verkopen. "Stevige aanpak ongevraagde Direct Marketing". Het staat er nog. Telefoon in de linkerkolom. Klik en kijk.

Ondanks dat ik mij zeer kan ergeren aan dergelijke telefoontjes en de bellers in het algemeen bot laat weten dat ze me met rust moeten laten, stoorde die actie me op dat moment. Dat werd versterkt door de harde en harteloze manier waarop ik vond dat Lousewies de plannen van het kabinet verdedigde.