Democratisch Europa (Was: Re: Europese Joden gedwarsboomd bij vuige plannen)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Oct 30 09:04:41 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grappig, al deze verhitte reacties over een rechts-katholiek figuur uit
mafialand. De man was ghostwriter voor de rechtsextreme Poolse paus. Zou er
misschien met deze Butiglioni iets meer aan de hand zijn dan alleen zijn
roomsantieke koraninterpretaties? Kan de EU-veiligheidsdienst soms even
zeggen of B. ook niet lid is van het geheime RK-genootschap Opus Dei?

hv,u
------